Tarife
Grecu & Grebliș Accountants Group SRL oferă servicii complete de contabilitate la prețuri rezonabile, încadrate în media pieței, asociate cu prestarea de servicii la un standard înalt de calitate. În abonamentul lunar, consultanța financiar-contabilă este oferită gratuit și nelimitat. Totodată, suntem fairplay și flexibili față de clienții noștri și dacă se poate face import de date din softurile utilizate de aceștia, încercăm să nu dublăm munca și astfel reușim să reducem substanțial costurile pentru ei (tariful calculat mai sus va fi negociat).
Ne preocupăm permanent să folosim tehnologii moderne, resurse hardware și software pentru livrarea serviciilor noastre și comunicarea cu clienții. Folosim programe de contabilitate actualizate permanent și flexibile. Facem preluări de date din diverse programe de facturare online pentru importul de facturi/stocuri și punem la dispoziția clienților nostri un program de facturare online și gratuit, prin modulul FGO al SAGA, care se conectează și face import automat direct în programul de contabilitate. Astfel puteți emite facturile online și gratuit, iar noi avem access direct la ele chiar din cursul lunii curente. Mai puțină muncă, mai puțină agitație, mai puțin stres.
Tarifele noastre standard pentru contabilitate sunt calculate în mod individual luând în calcul mai mulți parametri, astfel încât să satisfacem orice client, indiferent de tipul de activitate, complexitate sau numărul de acte. Nicun tarif nu este la fel.
Tarife contabilitate 2023
Folosind calculatorul de tarife de mai sus puteți afla care ar fi costul cu ținerea contabilitații dacă ați dori să colaborați cu noi.
Iar mai jos sunt tarifele pentru activități suplimentare:
Tarife suplimentare: | |
Modificare vector fiscal | 100 |
Intocmire cerere compensare și transmitere prin SPV | 80 |
Transmitere documente prin SPV | 50 |
Download extras de cont lunar din trezorerie din SPV | 40 |
Înregistrare în scopuri de TVA | 300 |
Înregistrare în scopuri de TVA intracomunitar | 200 |
Obținere certificat de atestare fiscală | 50 |
Schimbare sediu social ANAF | 200 |
Declarare punct de lucru ANAF | 100 |
Alte depuneri de cereri la ANAF | 100 |
Obținere certificat constatator Registrul Comerțului (taxă inclusaă) | 100 |
Registrul Unic de Control în București (taxă inclusă) | 150 |
Taxe și Impozite Locale – certificat de atestare fiscală | 150 |
Taxe și Impozite Locale – înregistrare clădire/masină | 150 |
Regularizare fișă pe plătitor – tarif la cerere | - |
Întocmire ordin de plată (per bucată) | 10 |
Asistență inspecție fiscală | 100/h |
Întocmire Manual de Politici Contabile | 400 |
Consultanță | |
Întocmire rapoarte specifice de analiză economico-financiară | 75/h |
Raportare statistică | 100 |
Consultanță financiar-contabilă | 100/h |
Consultanță fiscală | 150/h |
Reprezentare societate în fața organelor de control | 100/h |
Invantariere stocuri | 100/h |
Tarife supliemntare HR | |
Întocmire CIM | 50 |
Întocmire decizie încetare CIM | 30 |
Întocmire act adițional CIM | 30 |
Întocmire fişă post CIM | 30 |
Întocmire Regulament Ordine Interioara | 150 |
Depunere dosar recuperare concedii medicale CNAS | 150 |