Tarife servicii contabilitate 2024
Grecu & Grebliș Accountants Group SRL oferă servicii complete de contabilitate la prețuri rezonabile, încadrate în media pieței, asociate cu prestarea de servicii la un standard înalt de calitate. În abonamentul lunar, consultanța financiar-contabilă este oferită gratuit și nelimitat. Totodată, suntem fairplay și flexibili față de clienții noștri și dacă se poate face import de date din softurile utilizate de aceștia, încercăm să nu dublăm munca și astfel reușim să reducem substanțial costurile pentru ei (tariful calculat mai sus va fi negociat).
Ne preocupăm permanent să folosim tehnologii moderne, resurse hardware și software pentru livrarea serviciilor noastre și comunicarea cu clienții. Lucrăm digital cu arhive de acte în cloud, nu mai lingem hârtii, nu mai printăm nimic. Nu ne întâlnim în fiecare lună pentru transferul de acte fizice. Folosim programe de contabilitate actualizate permanent și flexibile. Facem preluări de date din diverse programe de facturare online pentru importul de facturi/stocuri.
Tarifele noastre standard pentru contabilitate sunt calculate în mod individual luând în calcul mai mulți parametri, astfel încât să satisfacem orice client, indiferent de tipul de activitate, complexitate sau numărul de acte. Niciun tarif nu este la fel.
Folosind calculatorul de tarife de mai sus puteți afla care ar fi costul cu ținerea contabilitații dacă ați dori să colaborați cu noi. Iar mai jos sunt tarifele pentru activități suplimentare:
Alte servicii: | |
Modificare vector fiscal | 100 |
Depunere declaratii fiscale retroactiv la cerere (D100, D300, D394, D390) | 100 |
Depunere situatii financiare fara activitate | 250 |
Intocmire cerere compensare și transmitere prin SPV | 50-100 |
Transmitere documente prin SPV | 50 |
Download extras de cont lunar din trezorerie din SPV | 40 |
Înregistrare în scopuri de TVA | 300 |
Înregistrare în scopuri de TVA intracomunitar | 200 |
Obținere certificat de atestare fiscală | 50 |
Obținere parolă ITM | 150 |
Schimbare sediu social ANAF | 100 |
Declarare punct de lucru ANAF | 100 |
Obținere certificat constatator Registrul Comerțului (taxă inclusă) | 100 |
Registrul Unic de Control în București (taxă inclusă) | 150 |
Regularizare fișă pe plătitor – tarif la cerere | - |
Asistență pregătire rapoarte și documentație inspecție fiscală | 150/h |
Reprezentare la inspecția fiscală – tarif la cerere | - |
Întocmire Manual de Politici Contabile | 400 |
Raportare statistică | 100 |
Consultanță: | |
Consultanță financiar-contabilă | 100/h |
Consultanță fiscală | 150/h |
Inventariere stocuri | 200/h |
Rapoarte de analiză economico-financiară şi fiscală | 100/h |
Întocmire rapoarte diverse solicitate de către client | 75/h |
Tarife supliemntare HR: | |
Întocmire CIM | 50 |
Întocmire decizie încetare CIM | 30 |
Întocmire act adițional CIM | 30 |
Întocmire fişă post CIM | 30 |
Întocmire Regulament de Ordine Interioară | 150 |
Depunere cerere recuperare concedii medicale CNAS | 100 |